De service van Transfiness voelt heel eigen
Arnhem | 3 maart 2020
Als importeur van WMF, Bauscher Weiden en Tafelstern noemen we onszelf de architect van de gedekte tafel. Met dit prachtige porselein, bestek, drinkglazen of buffetmateriaal bedienen we een verscheidenheid aan klanten. Denk aan hotelbedrijven als het Waldorf Astoria, het Amstel Hotel en het Hilton. Restaurants als de Watermolen in Velp of Vis aan de Schelde in Amsterdam. Maar ook luxe cruiseschepen en cateraars, en bedrijven als Nike Nederland en Unilever. Heel divers, als het maar met een mooi gedekte tafel te maken heeft.
Geen eigen voorraad
We zijn een familiebedrijf en de meeste van onze leveranciers zitten relatief dichtbij in Duitsland, op maximaal 8 uur rijden van onze klanten. Daarom hebben we ooit besloten om niet zelf voorraad aan te houden, maar rechtstreeks van fabriek naar klant te leveren. De producten die wij bieden blijven over het algemeen lang in collectie en als je zelf voorraad hebt, is het meestal net het verkeerde. Bovendien heb je dan meer personeel nodig, meer ruimte en meer materieel.
Het Goods Hotel komt goed van pas
Maar voor een aantal projecten moeten we commissioneren, zoals voor een klant die compleet ingerichte appartementen aanbiedt. We krijgen dan de producten van onze leveranciers binnen en stellen per appartement een set samen, met bestek, servies, et cetera. Daar hebben wij geen ruimte voor dus daar komt het Goods Hotel van Transfiness heel goed van pas. Daar ontvangen ze de goederen, wij stellen de sets samen en Transfiness zorgt voor het transport naar de eindlocatie.
Alsof je het zelf wegbrengt
Voor enkele van de cruiseschepen die we bedienen, doen we precies hetzelfde. En daar moet de levering ook in één keer goed zijn, want als we geleverd hebben vaart het schip binnen een dag weg. Dan kun je niet nog even wat naleveren. Ook daar is de service van Transfiness erg belangrijk. Dat voelt heel eigen, bijna alsof je het zelf wegbrengt.